Kto tu jest?

środa, 20 marca 2013

Rozdział 3

           Nadal oczami Lily
   Chłopak odprowadził mnie do domu i pocałował na wyrandzie. Pomachałam mu i weszłam do domu. Moja siostra siedziała na kanapie rozmawiając z Niallem prze skajpaja. Weszłam na górę i przebrałam się w bardziej luźne ciuchy (patrz na dół).
Zeszłam na dół do siostry i usiadłam obok na kanapie.
-Jak piknik-zapytała Madi jedząc popcorn
-Dobrze, fajnie-powiedziałam uśmiechając się lekko
-Właśnie, co robiliście później z Louim?-spytał Niall z drugiej stronyy komputera
-Nic- uśmiechnęłąm się tylko
-Oj nie kłam, mamy twoje zdjęcię jak się z nim cmokasz-powiedział odstawiając haribiaki. Siostra spojrzała na mnie a ja zamknęłam oczy.
-Pocałowaliście się?-spytała zdziwiona
-Taass-odpowiedziałam wyjmując z kieszeni telefon. Wtedy do pokoju Nialla wszedł Lou. Chłopak odwrócił się do Louisa i uśmiechną. Mój ukochany usiadł obok Nialla lekko mi machając.
-Oj już się nie ukrywajcie, wiemy że się całowaliście-wywalił Niall. Spojrzałam na Louisa i powiedziałam
-Cześć kochanie
-Hej-odpowiedział chłopak
-Idziecie jutro ze mną i Madi do kina, podwujna randka-mrugną do mnie 
-Jasne, randka-uśmiechnęłam się
-Mogę do was przyjść-spytał Louis
-Jasne, pójdę się przebrać-powiedziałam odchodząc od komputera. Słyszałam jak moja sis jeszcze rozmawia z Niallem.Przebrałam się w sweterek (patrz na dół).
-Cześć ślicznotko-powiedział chłopak zza drzwi
-Idziesz ze mną na imprezę-spytał chwytając mnie w pasie i przyciągając do siebie
-Jutro-spytałam patrząc na niego z lekkim wyrzutem na twarzy
-Nie, za trzy dni, otwarcie na którym mamy być z kimś, no wiesz
-Jasne-powiedziałam stawając na palcach, przybliżyłam się do niego i pocałowałam. Zaciśnił się jego uścisk na moich biodrach co poczułam. Chłopak lekko mnie uniósł ale do pokoju weszła Madi. Spojrzałam na nią a ona wyszła. 
-Możesz kontynułować-powiedziałam powtarzając przebieg wydarzeń.

1 komentarz: